poniedziałek, 10 czerwca 2013

Dopóki walczysz - jesteś zwycięzcą.

"Dopóki walczysz - jesteś zwycięzcą".
Cześć ! :-)

Od dawna biłam się z myślami: założyć bloga czy nie ? Kiedyś posiadałam takowego w witrynie blog.onet.pl. Niestety lata jego świetności już dawno minęły. Odeszłam i myślałam, że już więcej nie powrócę.  
Coś jednak kazało mi wrócić. Taki wirtualny pamiętnik to naprawdę świetna sprawa. Przelewasz tutaj wszystkie swoje myśli, jesteś w stanie maksymalnie się otworzyć. Napiszesz coś, czego tak naprawdę w realnym świecie nie miałbyś odwagi powiedzieć. Ale zaraz, zaraz ... Zacznijmy może od początku.

Mam na imię Natalia, chociaż większość znajomych mówi na mnie Nesta. Możecie zwracać się do mnie w tych dwóch formach bo reaguję na nie tak samo. Mam 18 lat i jestem taka jak każda nastolatka. Mam swoje dylematy, rozterki, załamania, humorki, radości i fochy. Ale mam też serce, które czuje i potrafi otoczyć czułością osoby, które na to zasługują. Mam 165 cm wzrostu i błękitne oczy, w których czasami pojawia się blask szczęścia. Można powiedzieć, że mam bardzo dobre życie.

Niestety jest jedna zmora która spędza mi sen z powiek. Waga. Kładę się spać i myślę o tym, że mam za dużo ciała. Wstaję - jest dokładnie tak samo. Czasami chciałoby się rzucić poduszką o ścianę i udawać, że wszystko jest w porządku. Teraz nie czuję takich wyrzutów sumienia jak wcześniej. Kiedyś potrafiłam zjeść paczkę chipsów, tabliczkę czekolady, batoniki - ogólnie same bomby kaloryczne. Obrastałam w tłuszcz. Teraz wszystko się zmieniło. Od kwietnia bieżącego roku ćwiczę i chudnę ! Waga nadal jest ta sama ale ja noszę już ubrania o rozmiar mniejsze.

Będę walczyć, będę codziennie walczyć o wagę i wygląd idealny. Muszę osiągnąć cel który sobie obrałam. Na blogu będę opisywać swoje zmagania z ćwiczeniami, dietą. Praktycznie codziennie jeżdżę na rowerze. Ćwiczę razem z Mel B. Wiem, że wiele z Was wybrało ćwiczenia Ewy Chodakowskiej. Jak efekty ? Pochwalcie się nimi w komentarzach :-)

Kolejna notka już za parę dni.

Trzymajcie się ciepło, Nesta.  





2 komentarze: